تریاک! از فلاکت تـــــــا تولدی دوباره
 
اس ام اس و مطالب جالب
تاخدابنده نوازست به خلقم چه نيازميكشم نازه يكي تا به همه نازكنم!
 
 

ـ جمعیت احیای انسانی كنگره 60 یك سازمان غیردولتی و مردمی و تحقیقاتی است كه در زمینه آموزش ، پیشگیری ، مهار و درمان اعتیاد به تحقیقات می‌پردازد و نتایج كاربردی آن به وضوح و عینه قابل مشاهده است.

 

ـ دانش و علم كنگره 60 در خصوص اعتیاد و درمان آن دانشی نیست كه فقط در حد سخن و حرف باشد بلكه كاملاً جنبه كاربردی داشته و نتایج مثبت آن بر روی صدها و هزاران ‌نفر قابل مشاهده و بررسی است.

 

ـ كنگره 60 توسط بنیان‌گذار خود آقای مهندس دژاكام روشی نوین را جهت درمان اعتیاد در دستور كار خود دارد. این روش كشف و یافته‌ای است كه حاصل 17 سال تجربه اعتیاد و بیش از 10 سال تحقیق در این خصوص می‌باشد.

 

ـ این روش طول درمان بیماری اعتیاد را 11 ماه می‌داند.

 

ـ بهترین ، كامل‌ترین ، كم‌عارضه‌ترین ، سالم‌ترین و با راندمان‌ترین دارو برای درمان این بیماری را خارج از بحث‌های قانونی، تریاك می‌داند.

آری همان تریاك كه عامل ایجاد بیماری و اعتیاد بوده است در اینجا به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا ۱۱ ماه؟!

به این دلیل كه سیستم تولید كننده مواد شبه‌ افیونی كه بر اثر مصرف ماده‌مخدر و ورود مرفین خارجی یا سایر تركیبات دارویی ضد درد ، آرام‌بخش ، خواب‌آور و . . . از كار افتاده است و برای درمان بایستی راه‌اندازی شود ، تحت هیچ شرایطی در كوتاه مدت قابل راه‌اندازی نیست زیرا یك فرایند بازسازی سلولی در سیستم عصبی و مغز است كه گذشت زمان جزو لاینفك آن است. در كنگره 60 نتایج تحقیقات انجام شده و تجربیات صدها و حتی هزاران نفر كه از این روش استفاده كرده‌اند نشان می‌دهد راه اندازی این سیستم با بالاترین راندمان در كمتر از 11 ماه امكان پذیر نیست.

چرا تریاک؟!

بخش عمده موادمخدر مصرفی موجود یا خود تریاك است و یا از خانواده تریاك نظیر شیره و سوخته تریاك و یا بدست آمده از مرفین تریاك نظیر هرویین و كرك و یا سایر تركیبات دارویی نظیر متاآمفتامین ، بنزودیازپین‌ها ، باربی‌تورات‌ها و همینطور ضد دردهای غیر مخدر و آرام‌بخش‌ها و ضد افسردگی‌ها می‌باشد كه همگی آن‌ها دقیقاً روی سیستم تولیدكننده مواد شبه‌افیونی اثر مستقیم می‌گذارند و آن را از كار می‌اندازند حتی اگر به طور مستقیم دارای مرفین نباشند. فقدان مواد شبه ‌افیونی جسم را هیچ ماده‌ای نمی‌تواند به صورت كامل پوشش دهد. تنها ماده‌ای كه به صورت كمپلكس دارای جمیع خواص موادمخدر و داروهای فوق می‌باشد و می‌تواند بهترین جایگزین برای مواد شبه ‌افیونی جسم باشد آن هم با كمترین عارضه ، تریاك است. زیرا تریاك و تركیبات آن به طور كامل طبیعی و گیاهی است و عوارض مواد و یا داروهای شیمیایی را ندارد. در این روش مصرف‌كنندگان مواد مخدر به منظور درمان و مانند یك دارو تریاك را مصرف می‌كنند البته نه بی‌حساب و كتاب و نه به منظور سرخوشی و لذت‌جویی ، بلكه با محاسبات دقیق و برنامه‌ریزی دقیق زمانی ، آن هم در حد نیاز جسم.

در این روش هر 21 روز (که اصطلاحاً به آن یک پله گفته می شود)، 20 درصد از مقدار مصرف قبلی توسط راهنما كاهش داده شده و تیپر می‌شود. این كاهش در حدی است كه به هیچ‌ وجه عوارض شدید خماری را به دنبال ندارد و عوارض آن كاملاً خفیف و قابل تحمل است در حدی كه جسم و سیستم تولیدكننده مواد شبه ‌افیونی می‌تواند به راحتی با آن هماهنگ شده و به اندازه كاهش صورت گرفته در مصرف مواد مخدر ، مواد شبه‌افیونی طبیعی را تولید كند و جای خالی آن را پر كند.

این فرایند ادامه می‌یابد تا جایی كه مصرف‌كننده در آخرین پله خود به مقدار یك گرم برای مصرف 30 روز می‌رسد. در این پله شخص روزانه حدود 33 میلی‌گرم تریاك را مصرف می‌نماید كه بسیار ناچیز است. در این مقطع سیتم تولیدكننده مواد شبه‌افیونی جسم به حداكثر تولید و كارایی خود رسیده است و به طور كامل آمادگی قطع مصرف تریاك را دارد. زمانی كه دستور قطع مصرف صادر می‌شود شخص بدون كوچكترین عارضه و تغییری مصرف خود را قطع می‌كند. باور این موضوع شاید كمی سخت باشد اما حقیقتی است امكان‌پذیر.

 

در كنگره 60 می‌توانید حضوراً صدها نفر از مصرف‌كنندگان موادمخدر مختلف كه با این روش اعتیاد خود را درمان كرده‌اند را ببینید و با آن‌ها صحبت كنید البته اگر مایل باشید زیرا درب كنگره 60 همیشه به روی شما باز است.

یكی از نكات ظریف و تعجب‌ برانگیز كه در بسیاری از بچه‌های كنگره 60 كه از این روش استفاده كرده‌اند مشاهده شده ، این است كه بعضی از این افراد علاوه بر بیماری اعتیاد دارای بیماری‌های دیگری نظیر بیماری قلبی ، كبدی ، گوارشی ، عصبی و روانی و حتی نازایی بوده‌اند كه بعد از گذراندن دوره 11 ماهه درمان تدریجی با استفاده از تریاك به عنوان دارو و قطع مصرف متوجه شده‌اند بیماری آن‌ها كه شاید به ظاهر ارتباطی با اعتیاد نداشته است نیز از بین رفته و یا درمان شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 23:31 :: توسط : محمدحسين سرداري

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس و آدرس 2ror.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر .






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 21754
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1